diumenge, 5 de novembre del 2017

Sortida per les Muntanyes de Prades

El diumenge 5 de novembre vam anar a caminar per les Muntanyes de Prades, en concret vam realitzar una excursió que portarem a terme durant l'Aplec Excursionista dels Països Catalans de 2017. Aquest cop vam anar més d'una vintena d'excursionistes.

L'excursió va començar prop de Farena i des d'allí ens vam dirigir a la Mola dels Quatre Batlles, primer descendint fins la part més baixa del barranc i des d'allí començant a ascendir per senderons envoltats de molta vegetació i encant, fins que després d'una bona pujada vam arribar a la part alta des d'on vam gaudir de molt bones vistes, no ens podem queixar que vam tenir un dia esplèndit tot i la frescor.

Un cop assolit el punt més elevat de l'excursió vam prosseguir per una pista que ens porta a indrets molt especials per la Secció del Reus Deportiu, en concret la Taula dels Quatre Batlles i el pal indicador del Clot del Llop. Un cop passat vam començar la baixada i ens vam tornar a endinsar en els boscos de la zona fins arribar al Barranc de l'Argentada i finalment, a Castellfollit.