diumenge, 13 de novembre del 2016

Sortida al XL Aplec Excursionista a Esporles

Durant el pont de Tots Sants, entre el divendres 28 d'octubre i el dia 1 de novembre, la Secció va assistir a l'anual Aplec excursionista dels Països Catalans. 21 membres de la secció es van desplaçar fins Esporles, Mallorca per poder gaudir i participar a aquesta trobada.

Després del llarg viatge amb vaixell fins a Mallorca, el dia 29 d'octubre vam assitir a l'Aplec. Aquell dia vam realitzar una excursió cultural a Sa Masia, on després d'una petita excursió fins arribar a la casa vam poder gaudir de la visita cultural on vam veure una exposició sobre tradicions i treballs típics en una Masia mallorquina. Vam acabar de completar el dia fent una visita a Palma, tot recorrents els diferents monuments i llocs d'interès.

L'endemà, 30 d'octubre, un grup va realitzar la sortida de l'organització a Pinet de Canet, de 8km; mentres la resta del grup feia una ruta turística per la zona propera a Esporles. Després del dinar popular de l'Aplec ens vam desplaçar a Valdemosa per visitar el poble i el seu conjunt històric. A la nit vam participar del foc de camp que va organitzar l'Aplec i vam poder gaudir de música i balls tradicionals.

Finalment el dia 31 d'octubre vam participar a una altra excursió a l'Ermita de la Maristel·la, d'uns 8km, i que ens va descobrir les zones boscoses properes a Esporles que tenen un gran encant. Per acabar a la tarda ens vam desplaçar fins a Banyalbufar per observar de prop la costa i els seus acantilats.

La cloenda va ser la nit del 31 amb un sopar de germanor entre tots els participants de l'Aplec. Un cop acabat vam anar a dormir que l'endemà tornavem cap a casa amb molt bones sensacions i havent gaudit d'uns dies molt ben aprofitats a Mallorca.