diumenge, 25 d’abril del 2021

Mussara - Grau dels Racons - Hospital dels Carlins - Airrasses

El diumenge, 25 d’abril, un grup de 15 excursionistes vam sortir del pàrquig de la Mussara i ens vam enfilar camí amunt cap al Coll de la Negra, després de resseguir un tros del GR vam descendir i tornar a la carretera pel costat del Mas de Joan Pau, vam agafar el sender que porta fins el Grau dels Racons i abans de començar a descendir vam esmorzar al costat del Pal Indicador “Mas de Joan Pau” una mica esperant que afluixés la pluja.

Vam començar a caminar pel senderó en ziga-zaga fins arribar a l’Hospital dels Carlins i, posteriorment al Mas de les Tosques, que el vam deixar a l’esquerra arribant a la cruïlla on hi ha el Pal Indicador “El Mas de les Tosques”. Vam seguir el sender de la dreta, travessant el Barranc de l’Encens i, on més endavant queda a l’esquerra la Cova del Còdol.

Vam continuar per un camí empedrat que poc a poc va guanyant alçada fins arribar al camí de les Tosques, des d’on es visualitza el Mas de l’Adrià, i passant pel Mas de Mestret i seguint el camí principal vam arribar al Camí de Campanilles, on hi ha un nou pal indicador. En aquest punt vam agafar el camí que puja fort a la Mussara per les Airasses fins al peu del Cingle, fent ziga-zaga pels Tombs Tombs de les Airasses i assolint la Punta de les Airasses.

L’excursió ja havia finalitzat, estàvem al costat dels cotxes, així que vam baixar fins al poble de la Mussara i des d’allí ens vam apropar al pàrquing tot resseguint la carretera.

Fotografies dels diferents socis que van assistir a la ruta