diumenge, 11 de març del 2018

Sortida Pantà de Margalef al molló Alt

El diumenge 11 de març vam realitzar una sortida a la Serra de Montsant però per la vessant de Margalef, a més a més, vam anar a mantenir i netejar un sender que està mig perdut.

L'excursió sortia del pantà de Margalef des del pàrquing tot agafant el camí de servitud que ressegueix el pantà i que en els seus inicis passa per sobre d'un pont penjant (que ens va anar molt bé donat que el pantà estava al màxim). A uns metres del pont comença el sender que vam anar a mantenir i que puja de forma pronunciada fins al Molló Alt (1028 m). Vam dedicar bona part del matí a netejar-lo i quan ja s'apropava el migdia vam acabar de pujar fins arribar al collet del Molló Alt o de l'home mort, des d'on es tenen unes grans vistes del Montsant interior (ventadors, aiguabarreig, ...)

Després vam tornar a baixar resseguint el mateix camí de l'anada i així vam poder comprovar la nostra feina! I ja al final de l'excursió vam aprofitar per visitar una balma on es troba el Forn dels Maquis, un forn antic, fet de pedra i fang. Al finalitzar vam realitzar un vermut/dinar de grup a l'àrea de picnic del pantà.