dilluns, 6 de març del 2017

Sortida al cim del Bec de la Gallina Cega

Tot i ser diumenge de carnnaval, la Secció continua amb e seu calendari trimestral d'excursions.

Un grup de quinze socis va pujar a la muntanya anomenada Gallina cega. Una excursió de vuit quilòmetres, apte per a totes les edats, i que ens ofereix unes boniques vistes. Des d'aquesta petita muntanya vam gaudir de les vistes a les muntanyes que ens envolten, com la Mola de Colldejou, la Muntanya Blanca, l'Areny amb l'ermita de la M.D. de la Roca; i el Castell d'Escornalbou amb l'ermita de Santa Bàrbara.

El recorregut, que vam iniciar a la carretera que va des de Vilanova d'escornalbou fins al Castell seguint el PR-C28, ens va portar al Coll de la Desenrocada, passava per davant de les coves dels frares i del Dos Ulls, per arribar al Coll del Collet Rodó.

Des d'allí el sender ens va portar fins al Corral de l'ermitana i , des d'allí, ja al cim. De retorn, el camí va transcórrer fins al barranc de Buidegasses per creuar-lo i agafar de nou, des de la carretera de Colldejou, el PR que ens va portar al punt d'inici de l'excursió.

La jornada va acabar amb un dinar a l'àrea de lleure de montroig del Camp.

La propera activitat de la Secció serà el diumenge 12 de març per fer l'antic camí de Falset a Gratallops.