diumenge, 4 de febrer del 2024

Capafonts - Roques de Sant Humit - Creu Trencada - Picorandan

El diumenge 4 de febrer la Secció va fer una excursió per la zona de Capafonts. Els socis van matinar i van començar a caminar a les 8:30 des de la zona del parc on hi ha l’oficina de turisme, després de traspassar el poble s’agafa el GR que comença baixant per unes escales de fusta en direcció el Barranc de Damunt Vila i seguint pel Camí de Reus fins al Bosc de la Vila i el Grau.

En aquest punt es pot anar a les Roques de Sant Humit, des d’on hi ha unabonuca vista panoràmica del poble de Capafont i el Picorandan. Vam seguir el GR fins arribar a la pista. Allí a la creu Trencada vam esmorzar per agafar forces per fer l’altra meitat de l’excursió.

Després d’esmorzar vam seguir el GR, primer pista i després un senderó, que ens va portar fins al Picorandan (991m). En aquest punt deixem el GR i agafem un sender que ens tornarà a Capafonts. En tottal, hem fet una ruta circular d’uns 9,5km.

Com sempre vam acabar la sortida fent un vermut i dinar de motxilla al parc de l’entrada de Capafonts.